OSTUTINGIMUSED

 

Grand Rose OÜ e-poe üld- ja ostutingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

Käesolevad Grand Rose OÜ (edaspidi müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad www.lillebutiik.ee e-poodi (edaspidi e-pood) ning tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup).

 

2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes

2.1 E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

2.2 Tellimusest taganemine

Müüjal on õigus e-poe vahendusel tellimusest taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

Ostukorvis olevate kaupade kogust võite muuta. Kauba tellimiseks valige sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise detailide lehel.
Kinnitage oma tellimus, vajutades nupul „Esita tellimus“ ning Teid suunatakse makseviisi lehele. Valige sobiv makseviis. Makseviisi saate muuta ka tellimuse viimases etapis. Sisestage Ostja andmed, soovi korral saate registreeruda Lillebutiik e-poe püsikliendiks. Valige tarneviis ning vajutage nuppu “Edasi”. Teile ilmub Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks vajalik lõplik makseviisi valik. Valige makseviis ning tasuge oma ostu eest. Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
Tellimus loetakse esitatuks alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Grand Rose OÜ arvelduskontole. Tasumata tellimuse kinnitust müüja poolt ei täideta.
Ostja on kohustatud tellimuse esitama vähemalt 24 tunnise etteteatamisega. Kui kohaletoimetamise etteteatamine on lühem aeg kui 24 tundi, siis Grand Rose OÜ ei vastuta tellimuse õigeaegse täitmise eest.
Vastavalt tarneviisi valikule rakendatakse Ostjale vastav tasu ostukorvis. Kauba eest tuleb tasuda koos tellitud kaubaga. Tarneviisi täpsem hinnakiri on välja toodud kullerteenuse hinnakirjas.

Kui tellimus sisaldab alkohoolset kaupa, siis tellimuse sooritamisega Ostja kinnitab, et kauba vastuvõtja on vähemalt 18 aastat vana.

2.4 Kaupade eest tasumine

Kauba eest on võimalik tasuda: internetipanga kaudu (Swedbank, SEB, Nordea Pank, Danske Bank, LHV Pank pangalinkide kaudu).
Peale makse sooritamist saadab e-pood Ostjale Tellimuse kinnituse ning arve.
Kõiki Grand Rose OÜ e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab Ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

Isikuandmete töötlemise ja küpsiste kasutamise täpsemad reeglid on toodud Grand Rose OÜ Privaatsuspoliitikas.

2.5 Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele ning valitud kohaletoimetamise kuupäevale ja kellaajale.
Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi kauba kohaletoimetamisel. Grand Rose OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Kauba kohaletoimetamise aeg on sätesatud vastavalt sellele kohaletoimetamise kuupäevale ja ajale, mille Ostja oma tellimuse esitades on ära märkinud.
Kui ostja on valinud kaubale ise järgi tulemise ning ei tule kaubale järele hiljemalt 1 tööpäeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Ostja on tellimust rikkunud ning ta ei soovi kaupu.

Kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke antakse tellimus üle vaid täisealisele isikule (nõutav vastuvõtja dokument). Kui kauba kättesaaja dokumenti ei esita või kui kauba kättesaaja on alaealine, on müüjal õigus jätta eelnimetatud tooted üle andmata ning sellisel juhul ei tagasta müüja tasutud kauba ostuhinda ega transpordikulusid.

2.5.1 Smartkuller ja Smartpost pakiautomaat

SmartKuller

Tellimuse, mis on esitatud ja tasutud enne kella 15:00 saab SmartKulleriga saata sihtkohta järgmiseks päevaks. Tellimused peale kella 15:00 jõuavad sihtkohta ülejärgmisel tööpäeval. Smartkullerid toimetavad saadetisi sihtpunkti E-L.

Kaup toimetatakse kohale tellimuses sisestatud tarneaadressile Ostja poolt märgitud ajavahemikul kell 09.00-17.00 või 17.00 – 21.00. Smartkuller toimetab pakid kohale valitud ajavahemikul! Smartpost ei vii pakke kohale täpsel kellaajal vaid valitud ajavahemikul neile sobival kellaajal!

NB! Suurematel tähtpäevadel tuleb arvestada pikema tarneajaga!

Smartpost pakiautomaat

Tellimused mis on esitatud ja tasutud enne kella 15:00 jõuavad Smartposti pakiautomaati järgmisel päeval. Tellimused peale kella 15:00 jõuavad sihtkohta ülejärgmisel tööpäeval. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva.

NB! Suurematel tähtpäevadel tuleb arvestada pikema tarneajaga!

2.6 Tellimuse muutmine ja tühistamine

Kui Ostja on juba tellimuse esitanud, kuid soovib seda muuta või tühistada, siis tuleb saata esimesel võimalusel sellekohane e-kiri aadressile info@lillebutiik.ee. Kirjas tuleb ära märkida kontaktandmed ja tellimuse number, mida muuta/tühistada soovitakse.
Kui ostja soovib tellimusest loobuda, kuid on selle eest juba pangalingi kaudu tasunud, tuleb saata teade loobumissoovist info@lillebutiik.ee. Kirjas tuleb ära märkida tellimuse number ja pangakonto, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa. Tellitud kaubast saab loobuda kuni 24h enne tellimuse täitmise tähtaega ning ainult sellisel juhul kuulub summa tagastamisele.

2.7 Kauba tagastamine

Kui kaup jõuab Ostjani rikutult, siis palume sellest kohe teada anda kirjutades e-mailile info@lillebutiik.ee või helistades e-poes kuvatud kontakttelefonil ning lepime kokku kauba tagastamise ning hüvitise osas.
Kui tellitud kaup ei sobi, on Ostjal õigus tööpäeva jooksul see meile tagastada. Kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele kuni 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist Grand Rose OÜ´le. Kauba saatmiskulu ja tagastuskulu väljamaksmisele ei kuulu.

 

3. Poolte vastutus

Pooled kohustuvad kõik lepingu täitmisest tulenevad erimeelsused lahendama kokkuleppe teel.

3.1 Vääramatu jõud

Lepingust tulenevate kohustuste mittetäitmist või mittenõuetekohast täitmist ei loeta Lepingu rikkumiseks, kui selle põhjuseks on asjaolud, mille saabumist Pooled Lepingu sõlmimisel ette ei näinud ega võinud ette näha (Vääramatu jõud).

Pool, kelle tegevus lepingujärgsete kohustuste täitmisel on takistatud Vääramatu jõu asjaolude tõttu, on kohustatud sellest koheselt kirjaliku taasesitamist võimaldavas vormis teisele Poolele teatama.

 

4. Kvaliteedigarantii

4.1 Ebakvaliteetsest kaubast palume teavitada koheselt Grand Rose OÜ e-poes kuvatud kontaktelefoni teel või info@lillebutiik.ee ja vahetame kauba esimesel võimalusel välja.
E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.